Mit csinálnál egy lakatlan szigeten?

Q 0 Comments

A Lost-ot már egy ideje nem vetítik, de a lehetőség, hogy egy lakatlan szigeten ragadhatunk, a legtöbb ember képzeletében még mindig fenyegetőnek tűnik. Ha a búbánatos repülőgéped egy napsütötte korallzátonyra vetődik a Csendes-óceán közepén, életben maradnál vagy meghalnál? Ki az, akit magad mellett szeretnél tudni akkor? Milyen tárgyak, eszközök lennének a leghasznosabbak?

Continue reading

Hogyan érezd folyamatosan jól magad: 3 fontos lépés

Q 0 Comments

Fontos, hogy jól érezd magad a bőrödben. Egyre több tudományos bizonyíték van arra, hogy szignifikáns kapcsolat van aközött, hogy hogyan érzed magad általában és az általános egészségi állapotod illetve a jólét érzése között. A tudósok bebizonyították, hogy az állandó kisebbrendűségi érzés betegséghez vezethet. Ugyanakkor, ha meg vagy elégedve magaddal és jól érzed magad, pozitív kilátásaid vannak, és aktívan részt veszel az életedben, akkor sokkal valószínűbb, hogy boldog és egészséges leszel.

Continue reading

8 trükk arra, hogyan növeld természetes módon a tesztoszteron szintedet

Q 0 Comments

A tesztoszteron egy elképesztően fontos hormon a férfiak számára. A tesztoszteron normális szintjére van szükségünk ahhoz, hogy izmokat növesszünk, a testzsírt alacsony szinten tartsuk, sok energiánk és pozitív hangulatunk legyen, és egészséges szexuális vágyunk. Sajnos az életkor előrehaladtával ennek a hormonnak csökkenhet a szintje. A tudósok szerint ennek a csökkenésnek sok negatív mellékhatása lehet, mint például: depresszió, elhízás, sőt még szívbetegség is. Az alacsony tesztoszteron egyértelműen az, amitől mi, férfiak nem szeretnénk szenvedni.

Continue reading

20 egyszerű stratégia az egészségessé váláshoz

Q 0 Comments

A legtöbb ember fogyni akar, fitt lenni és egészséges, azonban nem mindig egyszerű kialakítani a megfelelő szokásokat.

Sokszor kellett újrakezdenem és csalódnom, mielőtt megtanultam, hogyan éljek egészséges életet. 2005-ben volt némi túlsúlyom, dohányoztam, gyorsételeket ettem, többnyire ülő életmódot folytattam és nem tudtam néhány napnál hosszabb ideig sportolni, edzést végezni.

Continue reading

Víz, alvás és barátok: a fogyás három kulcstényezője

Q 0 Comments

Bárki, aki már valaha megpróbált diétázni, tudja, hogy milyen nehéz tud lenni a fogyás. Pedig egyszerűnek kellene lennie, csak annyit kell tennünk, hogy több kalóriát égetünk el, mint amennyit elfogyasztottunk, de a folyamat közben ezt ritkán érezzük ilyen egyszerűnek. Bár a kalória bevitel és leadás a fogyókúra alapvető elemei, azért más tényezők is vannak, amiket figyelembe kell vennünk.

Continue reading

60 módszer nőknek, hogyan szeressék és bolondítsák magukba jobban párjukat

Q 0 Comments

Készen állsz néhány tippre, hogy a párod bolonduljon érted?

Íme a legátfogóbb útmutató a „Ninja Wife”-tól, hogyan szeresd jobban a társad. Ezek mind hatékony és minimális vagy nulla költségvetésből kivitelezhető tippek. Pajkos, szép, egészséges és egészségtelen – válaszd ki a neked valót!

Continue reading

Motiváció és jó szokások – avagy hogyan vegyük fel újra a fonalat?

Maja 0 Comments

Mindannyiunknak ismerős a helyzet: nagyon jól haladunk egy projekttel, új dolgokat tanulunk, egy-két új szokással is gazdagodtunk —aztán a dolgok valahogy félresiklanak, és nem találjuk a visszautat. Elveszik a motiváció.

Ez fontos útelágazás. Ha ekkor feladjuk, akkor az összes befektetett idő és energia semmivé lesz. De ha sikerül visszatalálnunk az útra, a dolgok ismét jóra fordulhatnak.

A legtöbben nem tudják, hogyan találhatnának vissza, ezért újra és újra elbuknak. Én most egy számomra bevált, egyszerű módszert szeretnék megosztani.

Continue reading